L2ACR4_Publicitat i Cinemagraph (40%)
Aquesta activitat està configurada com a "text en línia" el que vol dir que heu d'escriure les vostres respostes directament a l'editor que s'obrirà quan cliqueu a "tramet".
Podeu preparar les vostres respostes en un document de text de l'ordinador, però per lliurar les activitats no podreu adjuntar fitxers, sinó que haureu de copiar el text que heu preparat i enganxar-lo a l'editor ;)
Lliureu en aquest espai les següents activitats:
Activitat 1. Anàlisi comparatiu d'anuncis
Compareu els següents anuncis i comenteu-los en relació als graus i codis de significació. Vigileu que son coses diferents. Us aconsellem que dividiu la vostra explicació en 3 paràgrafs. Un per parlar dels diferents graus entre els dos vídeos, un altre paràgraf per parlar dels codis de significació i l'últim per fer una breu valoració personal d'ambdós. En tot el text cuideu l'ortografia i la bona redacció.
Activitat 2: "CATS"
Llegiu els següents articles sobre la mateixa notícia i comenteu-los en relació a l'apartat Màrqueting viral de l'apartat de recursos de l'aula.
No us estengueu molt però organitzeu el vostre discurs en dos paràgrafs, remarqueu amb negreta les frases més rellevants.
Imatge publicada a taringa.net
Activitat 3: Cinemagraph
A la xarxa de xarxes l'atenció de l'internauta és un bé tremendament escàs (i esmunyedís) i per això mai està de més recórrer a la innovació per robar a l'usuari un trosset del seu preuat temps. La innovació a internet pot adoptar moltíssimes cares i una d'elles son els "cinemagraphs", una cosa així com els cosins germans "cool" dels Gifs dels anys '90.
Els "cinemagraphs", és un híbrid entre els vídeos en bucle i les fotografies estàtiques, obren el miracle no només de sorprendre a l'espectador sinó d'hipnotitzar (gairebé literalment). I per això cada vegada més anunciants estan fent seu aquest format per captivar a l'internauta.
House of Cards s'anuncia amb una imatge estàtica, congelada, de l'interior del vehicle, mentre es manté l'efecte que aquest es desplaça per la ciutat.
Cinemagrafh de Pizza Hut, el món s'atura pels protagonistes mentre la ciutat continua el seu ritme frenètic.
Cinemagraph per B, de Balenciaga.
Cinemagraph realitzat pel professor Paco Rico
Enllaç a les obres increïbles de l'holandès Marinus http://www.lagranimprenta.es/blog/los-paisajes-vivientes-del-holandes-marinus.html
Ara us toca a vosaltres.
Altres tutorials en castellà:
Heu de trametre:
- Una imatge cinemagraf en format .gif (mida de 500 o 600 píxels d'amplada)
- Per demostrar que l'heu fet vosaltres, és imprescindible que adjunteu també una captura de pantalla d'un moment on es vegi clarament com treballeu amb l'editor d'imatge.
- Recordeu que ho heu de fer clicant la icona del paisatge. Afegeix-hi un comentari personal de l'obra.
AQUÍ TENS ELS ÍTEMS QUE ES VALORARAN RESPECTIVAMENT:
Activitat 1 - Anàlisi de vídeos: 1. Comparació de graus: 1 punt. 2. Comparació de codis: 1 punt. 3. Bona expressió i terminologia: 1 punt. |
Activitat 2 - CATS: 1. Comentari dels articles: 1 punt. 2. Bona expressió i terminologia: 1 punt. |
Activitat 3 - Cinemagraph: 1. Si l'amplada de la imatge és de 600 píxels: 0.7 punts. 2. Captura de pantalla durant el procés amb tu: 0.7 punts. 3. Si s'ha realitzat un cinemagraph autèntic: 0.8 punts. 4. Imatge general ben enfocada, enquadrada, il·luminada: 0,8 punts. 5. Encert en l'elecció de l'element animat: 0,8 punts. 6. Qualitat i precisió de l'element: 1,2 punts. |
Endavant