Cal tenir en compte:

Respecte dels vídeos

El vídeo introductori del tema ha de permetre introduir als alumnes el terme de startup i provocar una reflexió posterior sobre els factors fonamentals per dur a terme un producte viable. Els factors que es plantegen al vídeo són, en realitat, els que s'aniran treballant al llarg del curs: creació dels grups, generació d'idees, model de negoci, finançament i oportunitat en el temps. Cal, doncs, fer una reflexió o debat a l'aula al voltant de què han entès i quines opinions tenen.

El segon vídeo explica de forma breu les característiques i possibilitats que ofereix Drive, tant a nivell personal com grupal. El vídeo està en anglès però és senzill d'entendre. Podem aprofitar per implicar els docents d'anglès en la comprensió d'aquest recurs.

Respecte del compte personal i l'espai Drive

Per tal de poder seguir les activitats proposades, és necessari que l'alumnat disposi d'un compte de correu gmail. Aquest compte els permetrà accedir a totes les aplicacions Google i, a més, registrar-se a les aplicacions web 2.0 que requereixen d'un compte per poder-ho fer.

Per evitar que cada alumne/a s'hagi de donar d'alta de forma personal, el centre té la possibilitat de demanar un compte propi gratuït dins del servei GSuite for Education. la gestió dels comptes de l'alumnat i del professorat es pot realitzar mitjançant un administrador que és qui els assignarà i controlarà. aquest servei permet garantir la seguretat de les dades i la privacitat i fer un seguiment de l'ús que es fa d'aquest compte. El procés és senzill i proporciona, a més, un nombre elevat de comptes que poden personalitzar-se amb el nom del centre.

Cal assegurar-se que tot l'alumnat té el permís signat per les famílies per efectuar aquest registre. Podeu accedir als models de documents proposats pel Departament d'Educació al següent enllaç:

http://xtec.gencat.cat/ca/recursos/tecinformacio/internet_segura/documents/us-serveis/

Darrera modificació: dimarts, 23 de juny 2020, 10:29