VISITA A L'ASTRONÒMICA DE SABADELL

VISITA A L'ASTRONÒMICA DE SABADELL

by Deleted user -
Number of replies: 0

El dimarts, dia 5 de novembre, els alumnes de 1r de Batxillerat vam visitar l“Astronòmica de Sabadell”. La sortida va estar organitzada per en Joan Ignasi, professor de Ciències del món contemporani, ja que en aquest moment estem treballant el tema de l’univers.

Vam anar fins a Sabadell en autocar i quan vam arribar tots els alumnes ens vam dividir en tres grups de diferents colors: taronja, groc i verd.

La sortida estava dividida en dues parts. Una xerrada sobre l’univers i el cosmos, i una visita al telescopi per observar el Sol. Jo formava part del grup groc i el primer que vam fer va ser assistir a la xerrada. Més tard, vam pujar a veure el telescopi. Per a mi va ser la part més interessant. El telescopi era molt gran i impactava veure’l. Ens van donar molta informació sobre el seu funcionament. Abans de poder observar el Sol s’havia d’obrir la gran cúpula que envoltava el telescopi, i l’encarregat Marc, em va demanar si ho podia fer jo. Ho vaig fer encantada i em va fer molta il·lusió.

Finalment vam veure el Sol pel telescopi. Ens van dir que normalment treballen de nit, ja que estudien els estels i els astres i no el Sol.

En acabar l’activitat van tenir una estona lliure i després vam tornar a l’institut.

Cronista: Natalia Romero, alumna de 1r de Batxillerat B