UN DIA AL TEATRE

UN DIA AL TEATRE

by Deleted user -
Number of replies: 0

Primer de tot i abans de començar aquesta gran historia em presentaré.

Em dic Ivan Gago Fornieles, faig 1r de batxillerat escènic i seré el narrador d’aquest relat.

Tot va començar el dia en què havíem d’estrenar la nostra obra de teatre davant del públic, el dia 11 del mes d’abril del 2019, va ser una data plena d’emocions i nervis. Encara me'n recordo com si fos ahir i per això te l’explicaré detalladament i amb moltes ganes el que va passar.

Era un dia assolellat amb una brisa primaveral, jo estava de camí cap el teatre com els meus companys de classe. A més a més arribava 5 minuts abans, quan vaig entrar, pensava que no hauria ningú, però per la meva sorpresa estaven les dues Paules, la Judith, la Yiu i la Xiadioe.

Unes de les Paules se’m va apropar i em va preguntar si la podia ajudar en la coreografia. Jo adormit encara, li vaig dir que sí. Aleshores trec el mòbil per buscar la cançó, dono al play i ella comença a fer la “coreo”. Més tard quan van venir la resta de companys vam assajar totes les escenes. Va ser un caos en aquell moment, ja que ningú es posava d’acord sobre què volien fer. Jo estava tranquil, perquè estava acostumat a trepitjar el teatre, però igualment tenia papallones en l'estómac perquè disposaven de 20 min d’assaig. Després d’aquests minuts, ja vam deixar les portes obertes perquè entrés el públic.

La representació va anar fabulosament i va ser fantàstic, tothom estava contents i satisfet del treball que vam realitzar al llarg del primer trimestre fins al segon trimestre.

Després de les actuacions vaig tornar a la meva rutina, però això és un altra història...

Cronista i fotografia: Ivan Gago, alumne de 1r de Batxillerat escènic