SORTIDA A TORRIBERA 1r ESO

SORTIDA A TORRIBERA 1r ESO

de Usuario eliminado -
Número de respuestas: 0

Avui dia 2 de novembre de 2017 els alumnes de 1r d'ESO hem fet una excursió al Complex Esportiu de Torribera. La sortida l'ha organitzat el professorat de la matèria d’Educació Física.

                                              

En arribar allà, vora les 10 del matí, (els monitors de Torribera) ens van dividir en tres grups, i cada grup se’n va anar a fer el que li corresponia. Cada activitat va durar aproximadament una hora.

Hem fet 3 activitats molt divertides: tennis, pàdel i tir amb arc. Vam tindre tres monitors diferents: el Toni (el professor de tenis), el Borja (el professor de pàdel) i l'Albert (el professor de tir amb arc).

En tennis hem fet grups de 2 i jugàvem entre nosaltres. Després, en grups de 4 en 4 i finalment 8 entre 8. Per últim, vam jugar a un "pitxi" amb les raquetes.

En pàdel (hi havia 3 pistes només per nosaltres) hem fet un torneig d'un equip de 2 amb un altre equip de 2 i així tota l’estona.

I en tir amb arc, primer  ens van dir trucs per a donar a la diana, després vam practicar i, finalment, vam fer un petit torneig. Acabat el torneig, vam continuar practicant.

Després, a més a més, vam jugar un partit de futbol i aquí us deixem unes quantes fotos:



I ELS GUANYADORS SÓN...:

Tennis: Biel, Mario, Noa, Judith, Emma, Nerea, Carlos i Nil.

Pàdel: Biel i Mario.

Tir amb arc: Emma i Salvador

FELICITATS A TOTS ELS GUANYADORS!!


Tot estava molt ben organitzat i els espais eren molt amplis i en molt bon estat.

Va ser un matí molt divertit alhora que apreníem i fèiem esport. A tots ens va encantar!


Cronista: Nerea García Durán, Mariona Jinye Martínez i Laura Padrós.

Fotògraf: Eric Turrens.

Crònica revisada per: Equip Crònica