Un disseny del batxillerat artístic, portada del recull de millors TRs!

Un disseny del batxillerat artístic, portada del recull de millors TRs!

de Usuario eliminado -
Número de respuestas: 0

Aquest disseny per a la portada de la recopilació dels treballs de recerca a Santa Coloma de Gramenet, va ser una idea que la nostra professora de disseny a batxillerat ens va suggerir. Des del primer moment sabia que era una bona oportunitat.

La Cristina, no només ens va dir que ens posaria una nota extra per fer-ho, sinó que podria tenir un disseny meu en un llibre per sempre. Per a mi, que vull dedicar-me al disseny gràfic, era una porta oberta per mostrar les meves idees.

Al principi, només tenia petites idees, però el principal objectiu era que es poguessin quedar quedar reflectits en la portada tots els batxillerats.  D’aquesta manera, i combinant un concepte modern com és la fotografia amb modificacions, vaig fer el meu disseny, en el qual es mostra la icona de localitzador típica de Google Maps, donant a entendre que en la nostra ciutat pots trobar tots els batxillerats possibles.

Van ser hores de treball i preparació, però finalment van valer la pena, i vaig acabar molt contenta amb el meu resultat, pensant, a l’acabar, que encara que havia estat difícil, ho havia gaudit tant, que tot allò dolent es quedava enrere.

Crònica elaborada per l'Anna Hoyos, alumna de 2n de batxillerat artístic.