SORTIDA "CHRISTMAS CAROL"

SORTIDA "CHRISTMAS CAROL"

par Utilisateur supprimé,
Nombre de réponses : 0


El dimecres dia 15 de desembre, els alumnes de 2n d'ESO de l'INS Ramon Berenguer IV vam gaudir de l'obra teatral "Christmas Carol", que es va presentar al Centre Artesà Traducionàrius a Barcelona.

L'obra teatral explica la història d'un home a qui no li agrada el Nadal. El dia abans de Nadal, el seu nebot el convida a dinar a casa seva per celebrar la festa. L'oncle renuncia dient que el Nadal és una ximpleria i no serveix per a res. Aquella mateixa nit, un fantasma apareix a casa de l'oncle, i li explica que el visitarien tres esperits més durant la vetllada. Aquests esperits li ensenyen un munt de coses, i això fa que repensi la seva idea del Nadal i es converteixi en millor persona.

Aquesta representació està basada en una obra de l'escriptor Charles Dickens. Ens va agradar molt i va fer que tornéssim satisfets a l'institut.


Cronista: Adrià Moreno, alumne de 2n d'ESO A