Pla de treball: El vídeo promocional
Què aprendràs en aquest tema?
En aquest tema analitzarem les característiques que ha de tenir un bon vídeo promocional i quines qüestions de caire legal i ètic cal tenir en compte a l'hora de dissenyar-lo. Al final del tema haureu d'esciure el guió i el storyboard del vostre vídeo per poder dur a terme l'enregistrament en el tema següent. Anem a fer de publicistes!
Els diversos apartats són:
- Què ens transmeten els anuncis?
- Els límits de la publicitat
- Mirem anuncis
Temporització:
El temps de dedicació total del tema és de 4 hores repartit de la següent manera:
- Què ens transmeten els anuncis? → 0,5 h
- Els límits de la publicitat → 1,5 h
- Mirem anuncis → 2 h
Proposta de seqüència de treball:
- Què ens transmeten els anuncis?
Què aprendràs?
Recurs o Activitat
Descripció
Anàlisi de les característiques tècniques d'un anunci i debat al voltant del seu contingut
Vídeo: anunci publicitari Audi
Anunci publicitari de la marca Audi
- Els límits de la publicitat
Què aprendràs?
Recurs o Activitat
Descripció
Característiques ètiques i legals que cal tenir en compte en el disseny de vídeos publicitaris
Document: Legislació al voltant de la publicitat
Legislació al voltant de la publicitat
Vídeo: Publicitat i estereotips
Publicitat i estereotips
Fòrum: Què en penses sobre els estereotips de gènere als anuncis?
Opinions al voltant de la visualització del vídeo
Tasca: Què vulneren els anuncis?
Anàlisi d'anuncis que no segueixen pautes ètiques o legals
- Mirem anuncis
Què aprendràs?
Recurs o Activitat
Descripció
Anàlisi d'anuncis publicitaris i creació del guió i el storyboard del vídeo del grup
Tasca: Anàlisi d'anuncis publicitaris
Anàlisi de vídeos publicitaris