Què aprendràs en aquest tema?

 

En aquest tema analitzarem les característiques que ha de tenir un bon vídeo promocional i quines qüestions de caire legal i ètic cal tenir en compte a l'hora de dissenyar-lo. Al final del tema haureu d'esciure el guió i el storyboard del vostre vídeo per poder dur a terme l'enregistrament en el tema següent. Anem a fer de publicistes!

Els diversos apartats són:

  • Els límits de la publicitat
  • Mirem anuncis

 

Temporització:

 El temps de dedicació total del tema és de 6 hores repartit de la següent manera:

  • Els límits de la publicitat → 1,5 h
  • Mirem anuncis → 4,5 h

 

Proposta de seqüència de treball:

  • Els límits de la publicitat

    Què aprendràs?

    Recurs o Activitat

    Descripció

    Característiques ètiques i legals que cal tenir en compte en el disseny de vídeos publicitaris

    Document: Legislació al voltant de la publicitat

    Legislació al voltant de la publicitat

    Vídeo: Publicitat i estereotips

    Publicitat i estereotips 

    Fòrum: Què en penses sobre els estereotips de gènere als anuncis?

    Opinions al voltant de la visualització del vídeo 

    Tasca: Què vulneren els anuncis?

    Anàlisi d'anuncis que no segueixen pautes ètiques o legals

  • Mirem anuncis

    Què aprendràs?

    Recurs o Activitat

    Descripció

    Anàlisi d'anuncis publicitaris i creació del guió i el storyboard del vídeo del grup

    Tasca: Anàlisi d'anuncis publicitaris

    Anàlisi de vídeos publicitaris

    Tasca: Generació del guió i del storyboard del vostre grup

    Creació del guió i el storyboard del vostre vídeo promocional

Darrera modificació: divendres, 22 d’agost 2014, 13:05