Ves al contingut principal
Departament d'Educació iesmontmelo
  • Inici
  • Calendari
  • Més
Esteu accedint com a visitant
Inicia la sessió
iesmontmelo
Inici Calendari
Expandeix-ho tot Contreu-ho tot

Tasca 5: talls d'imatges (Individual)

  1. _0170_037_1.0
  2. Tema 14. Vídeo: guionatge, creació i edició
  3. Tasca 5: talls d'imatges (Individual)
Requisits de compleció

Els vídeos poden ser tallats a fragments i recomposats de formes diferents. En aquesta activitat et proposem practicar amb aquesta eina:

watch

1. Tria 4 fragments de vídeo i arrossega'ls a la línia d'edició.

2. Clicant a sobre dels fragments, tria la icona de les tisores i talla on creieu necessari. Un cop tallat, aquest fragment s'arrossega a l'espai temporal que es cregui convenient.

3. Afegeix els efectes, sons, transicions que heu aprés a les activitats anteriors fins a què el resultat final sigui el que desitges.

4. Envia al teu professor o professora l'enllaç corresponent al vídeo final que has desat amb el nom tall_cognom.mp4.

ATENCIÓ: Guarda la imatge al Drive personal a la carpeta informatica_cognom que has creat prèviament.

  • ca
  • de
  • en
  • es
  • fr
Esteu accedint com a visitant (Inicia la sessió)
Instal·leu l'aplicació mòbil
Departament d'Educació i Formació ProfessionalXarxa Telemàtica Educativa de CatalunyaEixLogotip de Moodle