Pla de màrqueting (Grupal)
Un pla de màrqueting conté com a mínim 4 elements: la política del producte/servei, la política de preus, la política de distribució i la política de comunicació. Al material, al fitxer pdf de títol: Anàlisi de mercat i pla de màrqueting, es concreta en què consisteix cadascun dels 4 elements.
Per fer el pla de màrqueting el primer que haureu de fer és recollir les respostes del qüestionari que heu fet a la tasca Entrevistes amb els clients/usuaris a l'inici del tema i extreure'n les conclusions. Després elaborareu un document que contingui:
- la definició de la vostra app ,
- la política del seu preu,
- el canal que utilitzareu per la seva distribució,
- la promoció que teniu previst fer per publicitar-la. Aquest darrer apartat es completarà amb la falca sonora (tasca 5 del tema 12) i el vídeo publicitari (tasca 6 del tema 14).
Deseu el document al vostre Drive del grup amb el nom marqueting_nomdelgrup. Recordeu que heu d'enviar l'enllaç al vostre professor o professora.