No es connecta l'aplicació Newlinecast. Comprovem la connexió de xarxa
No es connecta l'aplicació Newlinecast.
En la majoria de casos és perquè falla la connexió a internet o a la xarxa, podem fer les següents comprovacions, en el moment que trobem que una falla ho corregim i ho tornem a provar.
1.- Comprovar que el nostre ordinador està connectat a la xarxa gencat_ENS_EDU.
2.- Comprovar que el cable de xarxa de la pantalla està connectat.
Hem de comprovar que està ben connectat tant a la paret com a sota de la pantalla.
a) A la paret, pot estar connectat o bé al costat de la finestra en una caixa blanca, o bé en una caixa blanca al costat de la pantalla. Depèn de l'aula.
b) A sota de la pantalla, a la part esquerra, a més hi ha d'haver uns llums groc i verd funcionant. Si toqueu a sota la pantalla, mireu bé, on el connecteu, hi ha un lloc d'entrada i un altre de sortida. Ha d'estar al d'entrada.
3.- Comprovar que la pantalla està connectada per ethernet.
Això ho podeu veure a la pantalla del Newlinecast, a la part superior dreta, heu de veure que us posa: Ethernet connectat. Si surt que està per wifi, vol dir que el cable de xarxa està desconnectat a algun lloc. Revisar el pas anterior. O bé revisar que la wifi és la correcta, és a dir gencat_ENS_EDU.
4.- Comprovar la connexió d'internet a la pantalla. Hem de mirar la configuració de la pantalla.
- Entrar a configuració.
- Cercar Xarxa i Internet
- Configuració de connexió per cable
- Comprovar que la xarxa ethernet està activada
- Comprovar que la xarxa ethernet està activada
- Configuració de connexió wifi
- Desconnectar la connexió de cable del punt anterior
- Entrar a la configuració Wifi
- Comprovar que està connectat a la gencat_ENS_EDU
- Si està connectada a una altra xarxa canviar.
5.- Si tot és correcte i no es connecta, l'última prova és reiniciar la pantalla i l'ordinador.
6.- Si, així i tot, no funciona, notificar a coordinació.