No es connecta l'aplicació Newlinecast.

En la majoria de casos és perquè falla la connexió a internet o a la xarxa, podem fer les següents comprovacions, en el moment que trobem que una falla ho corregim i ho tornem a provar.

1.- Comprovar que el nostre ordinador està connectat a la xarxa gencat_ENS_EDU.


2.- Comprovar que el cable de xarxa de la pantalla està connectat.

Hem de comprovar que està ben connectat tant a la paret com a sota de la pantalla.

a) A la paret, pot estar connectat o bé al costat de la finestra en una caixa blanca, o bé en una caixa blanca al costat de la pantalla. Depèn de l'aula.


b) A sota de la pantalla, a la part esquerra, a més hi ha d'haver uns llums groc i verd funcionant. Si toqueu a sota la pantalla, mireu bé, on el connecteu, hi ha un lloc d'entrada i un altre de sortida. Ha d'estar al d'entrada.


3.- Comprovar que la pantalla està connectada per ethernet.

Això ho podeu veure a la pantalla del Newlinecast, a la part superior dreta, heu de veure que us posa: Ethernet connectat. Si surt que està per wifi, vol dir que el cable de xarxa està desconnectat a algun lloc. Revisar el pas anterior. O bé revisar que la wifi és la correcta, és a dir gencat_ENS_EDU.


4.- Comprovar la connexió d'internet a la pantalla. Hem de mirar la configuració de la pantalla.

  1. Entrar a configuració.
  2. Cercar Xarxa i Internet

  3. Configuració de connexió per cable
    1. Comprovar que la xarxa ethernet està activada

  4. Configuració de connexió wifi
    1. Desconnectar la connexió de cable del punt anterior
    2. Entrar a la configuració Wifi
    3. Comprovar que està connectat a la gencat_ENS_EDU

    4. Si està connectada a una altra xarxa canviar.

5.- Si tot és correcte i no es connecta, l'última prova és reiniciar la pantalla i l'ordinador.

6.- Si, així i tot, no funciona, notificar a coordinació.



Darrera modificació: dimarts, 27 de febrer 2024, 09:29