Aquí trobareu la metodologia que farem servir enguany.

"Mart és el sentit, la metàfora i l'excusa per seguir buscant respostes sobre l'origen de la vida (terrestre i extraterrestre), però també per prendre consciència de com seria un món sense nosaltres."

En aquest curs, els alumnes s'aproparan a Mart des de la perspectiva mítica de Mesopotàmia, Grècia i Roma. 

Veuran la història de la llengua vinculada amb Mart i les relacions de semblança entre les llengües romàniques. 

Coneixeran les característiques de la ciència-ficció, en general, i la novel·la distòpica, en concret.

Analitzaran textos literaris i escriuran seva obra distòpica al voltant de la idea de MART. 


Els alumnes descobreixen la ciutat mitjançant una gimcana que preparen ells mateixos. Cada grup s'encarrega d'una zona amb diverses localitzacions. Cada localització ha de tenir unes proves o reptes que hauran de superar els seus companys. 


Frankenstein de Mary Shelley

SITUACIÓ D'APRENENTATGE 2

LA PESTA

Espai per a la Situació d'aprenentatge ESTRUCTURES. Tant per SOCAT com per NATEC.

Situació d'Aprenentatge LEONARDO DA VINCI. Per SOCAT I NATEC.