- Cerca i selecció de la paleta de colors accessible. (20%)
-
Què fa que una paleta de colors sigui accessible? (Contrast cromàtic WCAG AA/AAA).
-
Una paleta de colors accessible és quan sobreposes el text d’un color i el fons d’un altre y es pugui llegir sense cap problema.
-
-
Explica la selecció de colors que has triat. Tria 2-3 colors. (adjunta captures de la paleta)
-
He elegit el blau el blanc i el lila perquè em semblava que podien quedar bé.
-

-
Utilitza l'eina Color Contrast Checker o WebAIM Contrast Checker per avaluar el contrast de la paleta de colors. Adjunta la imatge resultant.

2. Selecció de textura o patró de fons. (20%)
-
Tria una textura suau o patrons SVG que no saturin la pàgina. Mostra el triat i explica el motiu. Què significa saturar una pàgina a nivell de textura?
-
-
Simplement, o he elegit perquè m'ha agradat i quedava bé amb els colors que he escollit prèviament.
-

-
On heu extret la textura? Com l'heu afegit a la pàgina web? Adjunta captures de la pàgina on l'heu extret i captura del codi CSS.
-
la textura l'he tret d'una IA i l'he afegit amb l'URL que em va pasar.
-

-
Adjunta captura resultant de la pàgina amb la textura de fons, el header i el footer.

3. Elecció de font accessible. (10%)
-
Tria una font del llistat: Google Fonts Accessible List i afegeix aquesta font al CSS. Adjunta una imatge de la font triada, el motiu pel qual l'heu triat i captura del codi CSS adjuntant la font.

-
- El vaig escollir perquè m'agradava com quedava i crec que es llegeix bé.
- El vaig escollir perquè m'agradava com quedava i crec que es llegeix bé.
4. Layout HTML/CSS bàsic. (20%)
-
Realitza una plantilla de fitxers HTML amb divs per header, menú, main, footer, etc.

- Realitza una plantilla de fitxers CSS (General) i una plantilla per CSS de fonts, colors, textures, reset, etc. Adjunta imatge de com fas l'enllaç entre el CSS general i la resta d'arxius d'estils.
- fonts.css

- layout.css

- reset.css

- style.css

- theme.css

- variables.css

- Adjunta una captura de pantalla (o diverses) de l'estructura de carpetes del projecte on es vegin els diferents CSS, HTML, etc.

5. Format d'entrega. (15%)