Creació d'una interfície senzilla i accessible

Creació d'una interfície senzilla i accessible

per Laia Bernabé Algaba -
Nombre de respostes: 0
  1. Cerca i selecció de la paleta de colors accessible. (20%)
  • Què fa que una paleta de colors sigui accessible? (Contrast cromàtic WCAG AA/AAA).

• Una paleta de colors accessible és quan sobreposes el text d’un color i el fons d’un altre y es pugui llegir sense cap problema.

• Explica la selecció de colors que has triat. Tria 2-3 colors. (adjunta captures de la paleta)

• He elegit el blau el blanc i el lila perquè em semblava que podien quedar bé.

2. Selecció de textura o patró de fons. (20%)

• Tria una textura suau o patrons SVG que no saturin la pàgina. Mostra el triat i explica el motiu. Què significa saturar una pàgina a nivell de textura?

• Simplement, o he elegit perquè m'ha agradat i quedava bé amb els colors que he escollit prèviament.

• On heu extret la textura? Com l'heu afegit a la pàgina web? Adjunta captures de la pàgina on l'heu extret i captura del codi CSS. 

• la textura l'he tret d'una IA i l'he afegit amb l'URL que em va pasar.

• Adjunta captura resultant de la pàgina amb la textura de fons, el header i el footer.

3. Elecció de font accessible. (10%)

• Tria una font del llistat: Google Fonts Accessible List i afegeix aquesta font al CSS. Adjunta una imatge de la font triada, el motiu pel qual l'heu triat i captura del codi CSS adjuntant la font.

• El vaig escollir perquè m'agradava com quedava i crec que es llegeix bé.

4. Layout HTML/CSS bàsic. (20%)

• Realitza una plantilla de fitxers HTML amb divs per header, menú, main, footer, etc. 

• Realitza una plantilla de fitxers CSS (General) i una plantilla per CSS de fonts, colors, textures, reset, etc. Adjunta imatge de com fas l'enllaç entre el CSS general i la resta d'arxius d'estils.
    • fonts.css
    • layout.css
    • reset.css
    • style.css

• theme.css

• variables.css

• Adjunta una captura de pantalla (o diverses) de l'estructura de carpetes del projecte on es vegin els diferents CSS, HTML, etc.

5. Format d'entrega. (15%)

F2_Bernabe_Laia