Diaris


Tema Nom Descripció
Tema 1: PUNT DE PARTIDA 1.1 Diari d'Orientació educativa

Descripció de l'activitat: L'objectiu d'aquesta activitat és que els i les alumnes reflexionin sobre les seves experiències i aprenentatges relacionats amb l'orientació educativa. Cada dia, els i les  alumnes han de compartir una breu entrada al seu diari digital al Moodle. Les entrades del diari poden incloure pensaments, preguntes, reptes, o reflexions personals sobre temes relacionats amb l'orientació educativa, com ara la planificació del seu futur acadèmic i professional, les seves passions i interessos, les seves inquietuds, les seves habilitats i punts forts, etc.

Instruccions:

  1. Crea una nova entrada cada dia: Cada dia, abans de finalitzar la classe, escriu una entrada al teu diari digital al Moodle. Aquesta entrada ha de ser d'una longitud mínima de 100 paraules.

  2. Temes suggerits: A continuació, tens algunes suggerències de temes per a les teves entrades de diari:

    • Dia 1: Les meves passions i interessos.
    • Dia 2: Les meves habilitats i punts forts.
    • Dia 3: Les meves expectatives respecte a la universitat / formació professional.
    • Dia 4: Les meves preocupacions i inquietuds sobre el futur.
    • Dia 5: Les professions o àrees que m'agradaria explorar.
    • Dia 6: Com puc aconseguir els meus objectius educatius i professionals.
    • Dia 7: Què he après aquesta setmana sobre mi mateix i les meves opcions futures.
  3. Comentaris i retroalimentació: Després d'escriure la vostra entrada, llegiu les entrades dels altres companys de classe i feu comentaris constructius sobre les seves reflexions. També, esteu encoratjats i encoratgades a respondre als comentaris rebuts a la vostra pròpia entrada.

  4. Avaluació: Aquesta activitat es basarà en la consistència i la qualitat de les teves entrades de diari, així com en la teva participació en els comentaris i les discussions amb els i les altres alumnes.

Data límit: Aquesta activitat es durà a terme durant  tres setmanes acadèmiques , amb una entrada al diari cada dia laborable.


Tema 2: CAPACITATS I HABILITATS PERSONALS 2.1 Tria del material de consulta tema 2 Revisa amb atenció els diferents recursos proporcionats  a la carpeta " material de consulta de l'alumnat tema 2" i a continuació tria un dels recursos presentats i fes una reflexió sobre el consultat i en el cas dels test sobre els resultats obtinguts.
Tema 3: EXPLOREM EL SISTEMA EDUCATIU 3.1 Kahoot sobre el Sistema Educatiu


Respon a les preguntes plantejades en aquest kahoot sobre el Sistema Educatiu i anota els resultats obtinguts per fer la pròpia autoavaluació dels teus coneixements:

https://create.kahoot.it/details/e43a98cd-c9ff-4866-99f1-38cf2c000f1b

Tema 4: CAP AL MÓN LABORAL! 4.2 Rol playing : Entrevista de feina

Dividirem la classe en parelles, assignant a cada estudiant els rols d'entrevistador/a i entrevistat/da.

Recordem que cal enfatitzar en l'ús de llenguatge corporal, expressió facial i habilitats de comunicació.

Es demanaran tres parelles voluntàries que vulguin representar la seva simulació d’entrevista a la resta de la classe.

La resta d’alumnat que no participa activament en el rol-playing actuaran com a observadors I observadores I se’ls hi entregarà una rúbrica d’avaluació que els pot servir com a guia del feedback posterior q realitzar amb l’alumnat.