Curs de Gomez Gandia, Noelia- Prepara el teu futur-Orientació Educativa 4t d'ESO
Diaris
Tema | Nom | Descripció |
---|---|---|
Tema 1: PUNT DE PARTIDA | 1.1 Diari d'Orientació educativa | Descripció de l'activitat:
L'objectiu d'aquesta activitat és que els i les alumnes reflexionin sobre les seves experiències i aprenentatges relacionats amb l'orientació educativa. Cada dia, els i les alumnes han de compartir una breu entrada al seu diari digital al Moodle. Les entrades del diari poden incloure pensaments, preguntes, reptes, o reflexions personals sobre temes relacionats amb l'orientació educativa, com ara la planificació del seu futur acadèmic i professional, les seves passions i interessos, les seves inquietuds, les seves habilitats i punts forts, etc. Instruccions:
Data límit: Aquesta activitat es durà a terme durant tres setmanes acadèmiques , amb una entrada al diari cada dia laborable. |
Tema 2: CAPACITATS I HABILITATS PERSONALS | 2.1 Tria del material de consulta tema 2 | Revisa amb atenció els diferents recursos proporcionats a la carpeta " material de consulta de l'alumnat tema 2" i a continuació tria un dels recursos presentats i fes una reflexió sobre el consultat i en el cas dels test sobre els resultats obtinguts. |
Tema 3: EXPLOREM EL SISTEMA EDUCATIU | 3.1 Kahoot sobre el Sistema Educatiu | Respon a les preguntes plantejades en aquest kahoot sobre el Sistema Educatiu i anota els resultats obtinguts per fer la pròpia autoavaluació dels teus coneixements: https://create.kahoot.it/details/e43a98cd-c9ff-4866-99f1-38cf2c000f1b |
Tema 4: CAP AL MÓN LABORAL! | 4.2 Rol playing : Entrevista de feina | Dividirem la classe en parelles, assignant a cada estudiant els rols d'entrevistador/a i entrevistat/da. Recordem
que cal enfatitzar
en
l'ús de llenguatge corporal, expressió facial i habilitats de
comunicació. Es
demanaran tres parelles voluntàries que vulguin representar la seva
simulació d’entrevista a la resta de la classe. La
resta d’alumnat que no participa activament en el rol-playing
actuaran com a observadors I observadores I se’ls hi entregarà una
rúbrica d’avaluació que els pot servir com a guia del feedback
posterior q realitzar amb l’alumnat. |