Un any més tormen a compartir amb totes les famílies les nadales de Nadal.
Els alumnes de l'escola oferiran a les famílies el tradicional Concert de Nadal.
Aquí teniu el programa que properament rebreu amb els vostres fills/es.
Per qüestions d'aforament es repartiran dues entrades per família.
RECORDEU QUE ÉS IMPRESCINDIBLE PORTAR L'ENTRADA EL DIA DE L'ESPECTACLE.
|
DIJOUS 19 DE DESEMBRE 2013 CICLE INICIAL (de 9.15 a 10.30) CI 1rA Poema: “ Nadal” Nadala: “Ja ha arribat el tió” Nadala: “ I'm a little snowman”
CI 1rB Poema: “ Si Nadal fos a l'estiu” Nadala: “Oh tió, el gran tió” Nadala: “I'm a little snowman”
CI 2nA Poema: “ Les estrelles” Nadala: “ Twist de Nadal” Nadala: “Santa, where are you?”
CI 2nB Poema: “ El meu arbre de Nadal” Nadala : “ EL ninot de Neu” Nadala: “ Santa, where are you?” TOTS: Nadala: “L'avet de Nadal”
CICLE MITJÀ I SUPERIOR ( d'11 a 12.30) CM 3rA Poema: “ Nadal màgic” Nadala: “ Molt aviat al desembre” Nadala: “The 12 days of Christmas”
CM 3rB Poema: “ Les figures del pessebre” Nadala: “ Dimoni pelut” Nadala: “ The 12 days of Christmas”
CM 4tA Poema: “Els tres reis” Nadala: “ Has sentit aquest Nadal?” Nadala: “Happy Christmas”
CM 4tB Poema: “La lluna” Nadala: “ The Rock age” Nadala: ”Happy Christmas |
CS 5è Poema: “Nadala” Nadala: “ El bosc és ben adormit” Nadala: “I saw mama kissing Santa Claus”
TOTS: Nadala: “L'avet de Nadal”
TARDA. EDUCACIÓ INFANTIL
EI 5A Poema “ Benvolguts Reis d'Orient” Nadala: “ El tió trapella” Nadala: “ On Christmas Day”
EI 5B Poema “Benvolguts Reis d'Orient” Nadala: “ El tió golafre” Nadala: “ On Christmas Day”
EI 4A Poema: “ Tinc 4 anys” Nadala: “ Els tres reis” Nadala: “ Snowflake”
EI 4B Poema “ Tinc 4 anys” Nadala : “ Els camells” Nadala: “ Snowflake”
EI 3A Poema: “ Un moment d'atenció” Nadala: “ Sonen les campanes”
EI 3B Poema: “ Un moment d'atenció” Nadala: “ Ara ve Nadal”
TOT INFANTIL
Nadala: “EL TRINEU” |