La meva presentació

La meva presentació

von Jana Bernet -
Anzahl Antworten: 1

Hola, em dic Jana Bernet Márquez, tinc onze anys, hi haa un munt de coses qué m'agrada fer, i ara parlaré d'elles. M'agrada molt escoltar música de varis tipos, sobretot quan estic amb la meva germana, m'agrada la música pop, k-pop...  També m'agrada molt jugar a videojocs, és una cosa que m'entretenen molt, també practico esport i el meu preferit es el voley, perqué em sembla un esport molt divertit. M'agrada llegir, sobre tot quan plou, perquè es mès tranquil.

Una de les coses que m'encanten son els gats, jo en tinc una i és molt bonica, m'agrada cuinar, sobretot postres.

Passar temps en el internet en apps com el instagram o el pinterest, no només magraden coses de fer sino que també m'agrada el angles: és una llengua que a mi se'm dona bastant be i m'agrada parlar-la.

També m'agrada passar temps amb els meus amics, ens divertim molt quan estem junts i aixo es la cosa que més m'agrada. :D

Adèuuuuu!!!!!!!!!! ;)

Als Antwort auf Jana Bernet

Re: La meva presentació

von Olga V. -
Hola Jana! A mi també m'agrada l'anglès però se'm dóna bé. Crec que l'hauria de practicar més. Molt bona feina!