Dades alumnes de mobilitat internacional curs 2025-2026
Requisits de compleció
Oberta el divendres, 19 de desembre 2025, 00:00
Venciment: dilluns, 12 de gener 2026, 23:59
*Només per a alumnes que tenen concedida la beca Erasmus+ de mobilitat internacional*
En aquest espai podeu fer la tramesa de les dades i documentació necessària per a preparar el conveni de subvenció Erasmus+.
- Descarregueu l'arxiu adjunt, empleneu-lo i penjeu-lo a la tasca en pdf. Nom de l'arxiu: DADES-Nom i cognoms
- Altra documentació a presentar:
- DNI escanejat per les dues cares (si sou menors, també el DNI d'un dels vostres tutors legals)
- Targeta sanitària europea (TSE) escanejada per les dues cares.
IMPORTANT: la TSE ha de ser vigent per a tot el període de l’estada internacional. Si no és té la TSE, està caducada o caducarà durant el període de l’estada, cal sol·licitar-la de forma gratuïta a la web de la Seguretat Social: https://www.seg-social.es/wps/portal/wss/internet/Trabajadores/PrestacionesPensionesTrabajadores/10938/11566/1761
- Certificat de nivell d’idioma inicial OLS. Per a obtenir-lo us haureu de crear un usuari a la EU-Academy i fer el test de nivell corresponent (Anglès o Francès):
- 19 de desembre 2025, 18:32