Autor: Lídia Miras Miralles
Nivell educatiu adreçat: 1r Batxillerat
Context d'impartació: aquest projecte està adreçat a alumnes de Tecnologia industrial de 1r de Batxillerat Tecnològic, amb l'objectiu de ser un reforç de les classes presencials. Donat que el temari és molt extens, les explicacions teòriques que requereixen una participació activa del professor i la resolució de problemes es realitzarà a classe.
Orientacions pel professorat: Les activitats d'aquest projecte estan dissenyades per que l'alumne pugui treballar de forma autònoma a casa. Si bé alguna d'elles (els treballs col·laboratius en glossaris, wikis o fòrum) requeriràn l'orientació i participació del professor.
Totes les activitats són avaluades, ja que no podem oblidar que l'avaluació dels nostre alumnes ha de ser contínua.
Recursos i activitats: S'utilitzen recursos de tipus visual (vídeos, presentacions powerpoint i animacions) perquè és una forma molt directa de presentar la informació i fàcilment assimilable per l'alumne.
Una activitat de vocabulari (hotpotatoes) en anglès, perquè els nous coneixements tecnològics sempre es publiquen en aquest idioma.
Qüestionaris i glossaris per assolir el vocabulari i conceptes bàsics.

Aquest projecte ha estat realitzat en el marc del curs de formació telemàtica "D-204-Ús i dinamització de Moodle" del Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya durant el curs 2009-2010"

Autor/a: Lidia Miras
Llicència ús: Creative Commons: Reconeixement – NoComercial – CompartirIgual (by-nc-sa)