COMPETIC 1
Foros generales
| Foro | Descripción | Debates |
|---|---|---|
| Anuncis | Al finalitzar amb aprofitament el curs de COMPETIC 1 l’alumne/a haurà de mostrar que té un domini bàsic de les tecnologies de la informació i la comunicació i que se n’inicia en el coneixement i ús. C1: Cultura, participació i civisme digital. (COMPETIC 1) |
0 |