Skip to main content
Departament d'Educació ceiprieraderibes
  • Home
  • Calendar
  • More
English ‎(en)‎
Català ‎(ca)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Español - Internacional ‎(es)‎ Français ‎(fr)‎
You are currently using guest access
Log in
ceiprieraderibes
Home Calendar
Expand all Collapse all

2.1. Som hàbils amb la raqueta

  1. Educació Física 2n Cicle Riera(4-5-6)
  2. .
  3. 2.1. Som hàbils amb la raqueta
Completion requirements

Durant aquests dies haureu de treballar diferents cops amb la raqueta. És important practicar moltes vegades el cop per obtenir un bon domini del mateix.

Per començar, practicarem el servei.

Vídeo a Youtube de DeportesUncomo


Continuem amb el cop de dretes. El seu nom no és perquè es faci amb la mà dreta, sino perquè es fa un cop des del mateix costat on sostenim la raqueta.

Vídeo a Youtube de DeportesUncomo


Seguim amb el cop de revés. Es fa un cop des de la banda contrària on sostenim la raqueta, la qual cosa t’obliga a colpejar amb la mà girada.

Vídeos a Youtube de DeportesUncomo


Passem al cop de volea. Es un cop que es realitza abans que la pilota boti. És executat normalment prop de la xarxa per definir un punt. A causa de la major proximitat del jugador al contrincant, és un cop que requereix ser realitzat amb gran velocitat i reflex.

Vídeo a Youtube de DeportesUncomo


Continuem amb l'smash. Es un cop que es realitza sobre el cap amb un moviment molt semblant a la sacada. Generalment es colpeja amb tota la força que sigui capaç de generar el jugador i és un tret guanyador. La majoria de rematades es posen en pràctica a prop de la xarxa o a meitat de la pista abans del bot de la pilota. Perquè sigui efectiu és indispensable que sigui molt potent i que no hi hagi possibilitat de resposta per part de l'adversari.

Vídeo a Youtube de DeportesUncomo


I, finalment, el globus. Es un cop que s'utilitza per passar la pilota per sobre del jugador contrari o per fer un joc defensiu de fons.

Vídeo a Youtube de DeportesUncomo


TRAMESA 2.1

Has de gravar-te realitzant diferents cops de raqueta que hagis après. Quants més mostris millor es veurà el teu domini.

El vídeo ha de tenir una durada màxima de 2 minuts.

  • ca
  • de
  • en
  • es
  • fr
You are currently using guest access (Log in)
Install the mobile app
Departament d'Educació i Formació ProfessionalXarxa Telemàtica Educativa de CatalunyaEixMoodle logo