AQUEST TEMA PRETÉN TREBALLAR EL CONEIXEMENT DEL NOSTRE COS. UN TEMA TANT AMPLI, NECESSITA SER TRACTAT DES DE DIFERENTS VESSANTS. ÉS PER AIXÒ QUE EL DESENVOLUPAREM AMB ELS SEGÜENTS APARTATS:
  1. CONEC EL MEU COS
  2. LATERALITAT
  3. M'EXPRESSO I COMUNICO AMB EL MEU COS
  4. SALUT: ALIMENTACIÓ I POSTURES ADEQUADES

Autor/a: DOLORS MERCHAN ROPERO
Llicència ús: Creative Commons: Reconeixement – NoComercial – CompartirIgual (by-nc-sa)

  • Nom del curs: Matemàtiques a Cicle Mitjà de Primària
  • Nom i cognoms de l'autor: F. Xavier Eguiguren Huerta
  • email: feguigur@xtec.cat
  • Nivell educatiu: Primària
  • Context d'impartició: reforç de les activitats fetes a classe.
  • Orientacions pel professorat:
    L'alumnat d'aquest cicle desconeix molts procesos necessaris per navegar per un E.V.A.
    S'ha de tenir paciència i buscar, en part, la familiarització amb les diferents activitats que ofereix Moodle. Eines que acabarà de conèixer a Cicle Superior i que segur que li exigiran a Educació Secundària.
  • Paraules clau: matemàtiques, geometria, operacions, càlcul mental, numeració, estadística, mesura.
  • Objectius:
    • Familiaritzar-se amb un entorn EVA
    • Reforçar les activitats treballades a classe.
    • Iniciar-se en les TAC (Tècniques d'Aprenentatge Col·laboratiu).
  • Recursos i activitats: els recursos emprats s'adapten al nivell inicial que mostren els alumnes de 7-8 anys.
    Motivadors, dinàmics, visuals, ...
    Per una altra banda s'han afegit algunes activitats que els permeten treballar col·laborativament (wiki, base de dades, bitàcola, etc).
  • Criteris d'avaluació:
    S'ha construit un "qualificador" orientatiu. Pretén permetre al professorat fer una anàlisi final del potencial de Moodle en aquest aspecte.
    Es pot adaptar o modificar en posteriors utilitzacions per ajustar-ho a les necessitats de centre i/o grup.

Autor/a: Xavier Eguiguren
Llicència ús: Creative Commons: Reconeixement – NoComercial – CompartirIgual (by-nc-sa)