AQUEST TEMA PRETÉN TREBALLAR EL CONEIXEMENT DEL NOSTRE COS. UN TEMA TANT AMPLI, NECESSITA SER TRACTAT DES DE DIFERENTS VESSANTS. ÉS PER AIXÒ QUE EL DESENVOLUPAREM AMB ELS SEGÜENTS APARTATS:
- CONEC EL MEU COS
- LATERALITAT
- M'EXPRESSO I COMUNICO AMB EL MEU COS
- SALUT: ALIMENTACIÓ I POSTURES ADEQUADES
Autor/a: DOLORS MERCHAN ROPERO
Llicència ús: Creative Commons: Reconeixement – NoComercial – CompartirIgual (by-nc-sa)
- Nom del curs: Matemàtiques a Cicle Mitjà de Primària
- Nom i cognoms de l'autor: F. Xavier Eguiguren Huerta
- email: feguigur@xtec.cat
- Nivell educatiu: Primària
- Context d'impartició: reforç de les activitats fetes a classe.
- Orientacions pel professorat:
L'alumnat d'aquest cicle desconeix molts procesos necessaris per navegar per un E.V.A.
S'ha de tenir paciència i buscar, en part, la familiarització amb les diferents activitats que ofereix Moodle. Eines que acabarà de conèixer a Cicle Superior i que segur que li exigiran a Educació Secundària. - Paraules clau: matemàtiques, geometria, operacions, càlcul mental, numeració, estadística, mesura.
- Objectius:
- Familiaritzar-se amb un entorn EVA
- Reforçar les activitats treballades a classe.
- Iniciar-se en les TAC (Tècniques d'Aprenentatge Col·laboratiu).
- Recursos i activitats: els recursos emprats s'adapten al nivell inicial que mostren els alumnes de 7-8 anys.
Motivadors, dinàmics, visuals, ...
Per una altra banda s'han afegit algunes activitats que els permeten treballar col·laborativament (wiki, base de dades, bitàcola, etc). - Criteris d'avaluació:
S'ha construit un "qualificador" orientatiu. Pretén permetre al professorat fer una anàlisi final del potencial de Moodle en aquest aspecte.
Es pot adaptar o modificar en posteriors utilitzacions per ajustar-ho a les necessitats de centre i/o grup.
Autor/a: Xavier Eguiguren
Llicència ús: Creative Commons: Reconeixement – NoComercial – CompartirIgual (by-nc-sa)