Fent entrevistes: La festa major

En aquest cas es tracta que escolliu una festa major i realitzeu un seguit d’entrevistes a diferents persones i evidentment sobre aspectes diferents:

  1. A algun membre o membres de la comissió de festes. En aquest cas el tipus de preguntes podrien seguir el següent guió:
    1. Funcionament de la comissió de festes.
    2. Història de la festa: Des de quan se sap que se celebra? Data, quants dies dura? Per què s’escau en aquestes dates?
    3. Actes que s’organitzen.
    4. Actes o elements característics de la festa.

  1. A una persona adulta / A una persona jove / A algun nen o nena. Aquestes tres han d’anar destinades a conèixer la seva opinió sobre els actes de la festa i en el guió hi podeu incloure:

    1. L’opinió general que tenen de la festa.
    2. Si hi ha ambient de festa major. Exemples.
    3. Actes que volen destacar i per què?
    4. Actes que es poden millorar o incorporar. Grau de satisfacció dels actes pensats bàsicament per a la seva franja d'edat.

  2. Entrevista a dues persones que estan participant en un acte concret de la festa. En aquest cas l’entrevista ha d’anar orientada a conèixer la seva opinió sobre l’acte concret:

    1. Per què hi assisteix?
    2. Si li agrada? Per què?
    3. Quin acte és i en què consisteix.
Zuletzt geändert: Dienstag, 6. September 2011, 10:25