Video de la respiració per Roger Moral - divendres, 27 d’octubre 2023, 23:50 Nombre de respostes: 2 M, he sentit molt be Em sento relexat Ha sigut fácil Enllaç permanent En resposta a Roger Moral Re: Video de la respiració per Susana Martinez - dijous, 2 de novembre 2023, 16:19 M'alegro que t'hagi anat bé!!! Enllaç permanent Mostra el missatge original En resposta a Susana Martinez Re: Video de la respiració per Roger Moral - dimarts, 5 de desembre 2023, 12:35 gracies Enllaç permanent Mostra el missatge original
En resposta a Roger Moral Re: Video de la respiració per Susana Martinez - dijous, 2 de novembre 2023, 16:19 M'alegro que t'hagi anat bé!!! Enllaç permanent Mostra el missatge original En resposta a Susana Martinez Re: Video de la respiració per Roger Moral - dimarts, 5 de desembre 2023, 12:35 gracies Enllaç permanent Mostra el missatge original
En resposta a Susana Martinez Re: Video de la respiració per Roger Moral - dimarts, 5 de desembre 2023, 12:35 gracies Enllaç permanent Mostra el missatge original