Contingut Bloc 3: Habilitació com a persona assessora i avaluadora del servei d'Acreditació
Podeu consultar els continguts relacionats amb l'habilitació de la persona assessora i avaluadora del servei d'Acreditació de competències professionals des d'aquesta presentació. També teniu els continguts disponibles en aquest PDF. Recordeu que hi ha qualificacions professionals (QP) no disponibles en el servei d'Acreditació de competències professionals. Consulteu aquí la llista de les QP no disponibles i el cercador de QP disponibles.
Podeu accedir al vídeo explicatiu* sobre les gestions que haureu de fer a l'aplicació de gestió del servei d'Acreditació de competències professionals** a:
L'àrea privada de la persona col·laboradoraUs recomanem que consulteu els continguts sempre en línia per garantir que esteu accedint a la darrera versió. El material es pot actualitzar d'acord amb les possibles novetats normatives i de gestió.
*Algunes de les icones de l'aplicació GESAC han canviat des que es van gravar els vídeos. En aquest document teniu informació sobre aquests canvis.
**L'Agència FPCAT dona a les persones habilitades l'accés a l'aplicació de gestió de forma progressiva.