Actualització 3.1.4

Actualització 3.1.4

per Victor Gil Hoyos -
Nombre de respostes: 4

Hola,

quan entro com a Administrador al moodle em surt el següent missatge:


Els vostres fitxers de Moodle han canviat i ara actualitzareu automàticament el servidor a aquesta versió:

3.1.4 (Build: 20170109) (2016052304.00)

Després de fer això no podreu tornar enrere. Tingueu en compte que aquest procés pot trigar molt a acabar.

Confirmeu que voleu actualitzar aquest servidor a aquesta versió?


I no em deixa dir-li que no, així que avui no puc entrar com a Administrador...

Quan pot trigar en fer l'actualització? Més o menys, un hora o un dia? És per molestar el menys possible a la docència.

Gràcies.

En resposta a Victor Gil Hoyos

Re: Actualització 3.1.4

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Victor,

quan es fa una actualització aquest procés es programa de forma automàtica a tots els centres però procés triga unes hores en finalitzar. En cas que el vostre Moodle no s'hagi actualitzat encara  podeu fer-ho vosaltres mateixos, sense cap tipus de risc, fent clic al botó "Continua".


A la següent pantalla desplaceu-vos fins al final de tot i torneu a fer clic a "Continua". A continuació passareu a una tercera pantalla on heu de fer clic a "Actualitza la base de dades del Moodle ara". Aneu desplaçant-vos fins al final de cadascuna de les pàgines que vagin carregant-se i fent clic al botó del final, un cop finalitzat el procés podreu accedir amb normalitat al vostre Moodle.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Actualització 3.1.4

per Ester Aviles Aymerich -

Hola,


Després de l'actualització ja dispo del connector local d'Alexandria per importar cursos, però alhora de configurar-lo em demana un token que no se on puc obtenir-lo. Sense ell no puc fer servir el servei.

Adjunto captures de pantalles. 

Em podeu dir com aconseguir-lo?

Moltes gràcies.


Atentament,

Fitxer adjunt Screen Shot 2017-01-29 at 13.37.50.png