NO REBRE MISSATGES FORUM CORREU PROFESSOR

NO REBRE MISSATGES FORUM CORREU PROFESSOR

per EOI d'Olot . -
Nombre de respostes: 8
Hola a tots i totes!!!
Algú em pot explicar què he de fer perquè els missatges dels fòrums no arribin al meu correu?
Gràcies.

Mar Simón
EOI Olot
En resposta a EOI d'Olot .

Re: NO REBRE MISSATGES FORUM CORREU PROFESSOR

per Cecília Mas -
A mi em passa el mateix, entre avui i ahir he començat a rebre correus de fòrums. Què ha passat?
En resposta a Cecília Mas

Re: NO REBRE MISSATGES FORUM CORREU PROFESSOR

per MIRIAM REDONDO DIAZ -

Jo també i ho agraeixo, perquè encara que estava subscrita no m'arribaven.I això volia dir que alguna cosa no funcionava.

Suposo que si ara tot està correcte només cal anul·lar la subscripció als fòrums d'Àgora, i deixareu de rebre correus: a sota de tots els correus que rebem d'aquest fòrum hi ha dos enllaç que diuen:

Cancel·la la meva subscripció a aquest fòrum Cancel·la la meva subscripció a tots els fòrum

M'imagino que fent clic sobre aquests enllaços podeu anul·lar la subscripció.

Sort!
En resposta a MIRIAM REDONDO DIAZ

Re: NO REBRE MISSATGES FORUM CORREU PROFESSOR

per MONICA GRAU PRIETO -
Correcte Míriam,
aquesta és la forma de deixar de rebre correus, cancel·lant la subscripció al fòrum.

Una altra opció és que al perfil del vostre usuari canvieu l'opció de rebre un correu per cada missatge per l'opció "Assumptes (Correu diari només amb els assumptes)".

Fins ara
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: NO REBRE MISSATGES FORUM CORREU PROFESSOR

per Nuria Altimires Surroca -
Bon dia, 

Jo a l'igual que els companys he començat a rebre una allau d'e-mails d'àgora fa uns quants dies. He deixat de subscriure'm al fòrum, he canviat l'opció de missatges del perfil a "Assumptes (correu diari)", fins i tot ahir vaig inhabilitar la meva adreça de correu en el meu perfil!
I segueixo rebent els e-mails de tot el que s'escriu. 

Ara quan intento deixar de subscriure'm, com que ja no estic subscrita, hem diu que NO ESTIC SUBSCRITA i que inhabiliti l'adreça de correu. Però és que ja ho tinc fet també!!
No està imposada la subscripció al fòrum, així que no entenc què passa!

Hem podeu ajudar? 

Núria
En resposta a Nuria Altimires Surroca

Re: NO REBRE MISSATGES FORUM CORREU PROFESSOR

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Núria,
ara com bé dius tens l'adreça de correu inhabilitada, com no sabem quan has fet aquest pas caldria esperar a demà a veure si encara reps aquests missatges.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: NO REBRE MISSATGES FORUM CORREU PROFESSOR

per Nuria Altimires Surroca -
Bon dia Mònica, 
Vaig deshabilitar l'adreça fa dos dies. I segueixo rebent tots els missatges (intervenció per intervenció). 
Espero les vostres indicacions

Núria
En resposta a Nuria Altimires Surroca

Re: NO REBRE MISSATGES FORUM CORREU PROFESSOR

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Núria!

En principi sembla que tot està configurat correctament i, per tant, no hauries de rebre aquests missatges. Per intentar esbrinar on està el problema ens aniria bé que ens confirmis l'adreça de correu on estàs rebent els missatges (és la de la XTEC?). T'ho comentem perquè potser en algun moment et vas registrar amb algun altre usuari/ària (com ara el del centre), i és aquí on estàs rebent els missatges...

Per intentar-te ajudar, també ens aniria bé que ens reenviïs algun d'aquests missatges a la bústia d'Àgora (agora@xtec.cat).

Una abraçada i gràcies per avançat per la teva col·laboració,
Sara