NOVETAT: Reparats alguns errors de restauració. Feu-nos saber com va!

NOVETAT: Reparats alguns errors de restauració. Feu-nos saber com va!

per Pau Ferrer Ocaña -
Nombre de respostes: 7
Hola a tothom!

En la darrera actualització d'Àgora feta dimarts passat (4.5.2010) es van arreglar alguns errors relacionats amb la restauració de les còpies de seguretat dels cursos. No són tots els errors però ara per ara solucionen una gran quantitat de les restauracions. Els errors reparats estan relacionats amb els hotpotatoes i amb la codificació dels fitxers de restauració.

Us demanem que proveu aquelles restauracions que no us funcionaven i ens feu saber en aquest fil si han tingut èxit. En cas de no tenir-ne indiqueu-nos:
  • URL o adreça web del vostre Moodle i del curs en qüestió.
  • Localització del fitxer de còpia de seguretat i nom.
  • Text de l'error donat.
Amb això esperem resoldre una altra tongada d'errors per la propera versió! fer l'ullet

Moltes gràcies i fins aviat!

Pau
En resposta a Pau Ferrer Ocaña

Re: NOVETAT: Reparats alguns errors de restauració. Feu-nos saber com va!

per Jesus Calvo Amo -
Estic intentant restaurar una copia de seguretat feta a hipolit i es paralitza donant aquests errors ( fitxer adjunt)
El fitxer a restaurar i localització es:
http://agora.xtec.cat/tic-tar/moodle/files/index.php?id=21&wdir=/backupdata
Fitxer adjunt error_moodle.jpg
En resposta a Jesus Calvo Amo

Re: NOVETAT: Reparats alguns errors de restauració. Feu-nos saber com va!

per Pau Ferrer Ocaña -
Hola Jesus,

El teu problema no va relacionat amb el fil, el que et passa és un problema comú de moodle. Segurament hagis fet un còpia de seguretat d'un curs on l'administrador n'és usuari. Si és així, tal i com diu el missatge, restaurar l'usuari admin pot causar conflictes. El que has de fer és: treure l'usuari admin del curs d'hipòlit abans de crear la còpia de seguretat i repetir tot el procés. També pots desmarcar les dades dels usuaris, però potser no t'interessa.

Desmarcar la opció administrador quan crees la còpia de seguretat potser també solucioni el teu problema.

En aquest fòrum (en anglés) hi ha més gent amb el teu mateix problema.

Molt bon estiu!

Pau
En resposta a Pau Ferrer Ocaña

Re: NOVETAT: Reparats alguns errors de restauració. Feu-nos saber com va!

per Jesus Calvo Amo -
efectivament era aquest el problema gràcies.
I Bon Estiu també per tu
En resposta a Pau Ferrer Ocaña

Re: NOVETAT: Reparats alguns errors de restauració. Feu-nos saber com va!

per Rodolfo Clotet Garcia -
Hola Pau, veig que estàs prou al corrent. Jo en canvi no, a mi em passa tot aquest problema, i no trobo manera de restaurar el curs. El meu curs conté dos hot potatoes però no sé si el problema ve d'això o del tema de l'admin que és el que em diu al final(l'error que em dona és el mateix que en Jesús Calvo).
Provo de modificar des del curs(que vaig fer aquest estiu i que encara no sé com l'he trobat-van dir que el 31 el treien però he aconseguit trobar-lo) però no sé què és el que no està bé: a la còpia de seguretat haig de desmarcar l'administrador? Haig d'eliminar els hots potatoes i tornar-los a fer a l'agora?

En resposta a Rodolfo Clotet Garcia

Re: NOVETAT: Reparats alguns errors de restauració. Feu-nos saber com va!

per Roser Mas Cabré -
Hola Rodolfo,
Jo també m'he trobat amb el mateix error que tu i per fi me n'he sortit, quan estava fent la còpia de seguretat, he marcat CAP on diu usuaris, que per defecte surt Usuaris CURS, també he tret totes les dades d'usuari. I... miracle, després d'hores intentant restaurar, ho HE ACONSEGUIT! 
Ànim. I bon curs

Roser Mas